Åh

Skrev ett jätte långt inlägg igår men ser nunatt det försvann, typiskt.. Idag är jag hemma då jag har 39 graders feber, KUL! hoppas verkligen att jag kan hoppträna ikväll för AT skulle behöva hoppa lite inför helgens kommande tävling. Och har problem, vet inte vilka stövlar jag ska ha, mina stövlar är hela dragkedjan trasig på, hoppas jag kan låna mammas stövlar som aldrig används ändå.. Mountain horse, crocodil bruna. 5900 o knappt aldrig använda?! Annars måste jag köpa helt nya o det vill jag inte just nu.. Aja nu ska jag sova, fösöka. Hejs. Btw, det funkar bra med gapa!!!

Kommentarer
Ida S

Hejsan,



Hur kommer det sig att ni lämnade bort underbara Gapa??



kram och tack för en BRA blogg



2012-03-28 @ 10:34:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0