7 juni

har ridit en jätte fin femåring, sto lupicor-acord II. Jätte trevlig häst med underbar galopp. Red Athena på eftermiddagen och Fredrik tyckte jag skulle ha en bättre plan hur jag red fram och jobbade henne under passet så de inte blir ''volt där, halt där, skänkelvikning där'' osv. Måste planera, och sen vara mjuk i handen och rida med två fingrar typ, svårt att förklara och sitsen igen, men efter en påmminelse blev de bra;) Hoppade på volten lite, bom-oxer-bom och där vara hon klockren!! Imorgon är de bara jag och fredde i stallet så lär bli fullt upp, sista dagen dessutom, ska kolla om jag kan komma hit och sommarjobba i sommar, himla roligt och nyttigt. Speciellt att se han rida och bli tränad av han och få höra tips hela tiden som är nya som hjälper en otroligt mycket som man inte alls har tänkt på innan. Ska sätta på en film och sova, blev inte många timmar inatt, kunde inte sova riktigt. God mat och trevligt sällskap igår!

Sista dagen imorgon, ångest. Vill vara här längre!

Kokkkkkkooo krokodil <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0