Jobbajobbajobb

Fullt upp! Igår var de tävling i solla (skrev fel, inte sundsvall) alla fyra hästarna va super fina, speciellt levana, favissen<3 red på förmiddagen fredde hade det stressigt och han hanninte hålla hopplektion så de gjorde han idag ist och det gick så bra!! Tränade på att jag ska vara lugn i ridningen, inte psykiskt men fysiskt, att alla rörelser skulle jag göra mjukare och långsammare, han tyckte det var jättebra och han verkade nöjd. Igår red jag och han sa att jag skulle trycka fram skänkeln och tillbaka med överlivet och sedan höja och ha mer buren hand längre fram på halsen, det var svårt eftersom jag har ridit så och ingen påpekat de så, fredde sa likadant förra gången jag tränade hemma men då såg han de inte lika tydligt. Är jätte tacksam för att få vara här, jättekul verkligen!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0