fattig

Gapa åkte till Julia igår, red Athena idag och hon var superfin i slutet när hon blir loss i sidorna, underbart! Ska bli super kul att ta med henne till fredrik!:) Var en sväng på Sharpman, kände att jag var tvungen att bli av med pengarna innan jag fick panik, haha. Lägger upp bilder här nedan. Tror dessutom att fölisen kommer snart, hennes juver var jätte svulna och hon ville inte riktigt äta. Hoppas de kommer innan eller efter så jag är hemma ;)
BL.A
John Whitaker täcke, voffel
Kingsland 3-pack stövelstrumper
Kavalkade schabrak, något nytt. Gjorde så att sadeln kom upp fast även att den låg nära hästen och att sadeln låg stilla och inte störde. Red med den idag, och jag kände faktiskt att jag kom åt AT på ett annat sett (har haft en tjock mattespadd förut) och sadeln låg blickstilla, superbra verkligen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0