Cameo är en tuffing

har mått rätt dåligt halva dagen idag så blev ingen ridning för min del. Igår flyttade vi Gapa, Athena, Zahara, poppis och cameo till en annan hage där de är plant så fölet och poppis kan springa ordentligt för de har gått på björkullen och ja ni hör ju själv upp och ner och träd och stenar. Så vi skulle gå ut med cameo och poppis. Poppis är lika snäll som vanligt och gör de man ber om men inte lilla cameo som har en liten egen vilja eller egnetligen tror jag inte han förstår riktigt. Alma tog poppis och mamma tog cameo och han total VÄGRAR att gå ut ur hagen bara står och inte bryr sig så jag tog spöt bakom och vifta lite och petade på rumpan men han bryr sig inte, tillslut blev han trött och stegrade lite så mamma fick gå och putta ut honom sen är de ingenting mer, haha stackarn. Synd om en att han inte har så mycket där inne i skallen;)
 
Imorgon är det tävling i Aneby med min syster Alma som rider Zahara och Mowgli, kul!! :)
 
Kan inte sluta skratta åt denna bild, detta gjorda Gapa på 2 sekunder förra sommaren. Lika söt som vanligt
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0