home

åkte precis hem från skolan, mår inte så bra.. sitter just nu occh kollar på tävlingar, vill verkligen tävla NUNUNU!
kan dock inte anmäla än för att Athena är *skadad* osen måste jag kolla mammas schema. De jag vill åka på är:
  1. Lokal/regional hoppning - Linköpings Fältrittklubb (athena)
  2. Lokal hoppning - Kinda ryttarförening (gapa)
  3. Lokal/regional hoppning - Vikbolandets Ryttarförening (athena, gapa)
  4. Lokal hoppning - Söderköpings Ryttarsällskap (gapa)
  5. Lokal hoppning - Åby ridklubb (gapa, athena?)
  6. Regional hoppning (Vårmeeting med unghästdag) - Nykyrka Ridklubb (gapa, athena)

Sen är det lite svårt att skriva upp fler då proppen inte är ute och sen vet jag ju inte om vi kommer ha kvar gapa, kanske säljs om vi inte passar men vi har ju funkat bra för det mesta innan så det ska nog inte vara några stora problem, vi får se imorgon då jag ska rida bitchen, haha. Jag var och pussade på henne i måndags, gullefisen som rotar i min jackficka efter godis hela tiden♥



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0