Cha cha bloggen

Elliidellii här... nejmen hjälper bara en seg korv att uppdatera sin blogg... Vad ska jag skriva ?? Heter iallafall Ellinor Höög & vetinte hur jag och julia börja känna varandra egentligen tror hon la till mig på Facebook men helt ärligt kommer jag inte ihåg. Vi har iallafall samma intresse hästar dock har jag inte ridit alls mycket på den senaste då jag gått in i en svacka & tappat intresset lite så min syster & mamma rider min häst så länge men har bestämmt mig för att ta tag i mitt liv nu och börja rida riktigt seriöst men de är först efter lucia/jul då jag är med i Motalas lucia tåg o har uppträdanden varje dag från i onsdags- nästa fredag... Sen ett den 16 & ett den 21 kommer säkert nåt mer också ... Jag vill bara hälsa att jag saknar julia jätte mycket s skulle gärna vilja träffa henne på jullovet. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0