Tickande bomb

Athena var som en tickande bomb idag när jag red henne, var överallt. Men sen var hon väl fin om man räknar bort att hon var helt galen. Hon var helt okoncentrerad så styrde mot en stor vattenpöl som var två meter bred ganske. Och athena såg den inte eller tänkte inte på de och jag styr emot och driver som man gör mot en vattengrav och hon bara tjohooo och hoppar verkligen jätte högt över. Alma bara, överdriver inte om hin var två meter över!!! Haha

Vi åkte sedan upp på fyrhjulingen och plockade två påsar fyllda med kantareller på en kvart, var en hel uppsjö med svampar!!

imorgon står klockan på halvsex då jag måste fixa en del saker innan vi åker på tävling i kisa då min syster ska tävla:)

Livrädd på flyget


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0