Prestige meredith

Det famms ingen sadel som låg helt hundra på athena, den som låg bäst var meredith sadeln. Men då öppnade athena upp sina bogar sådant och fick en jäkla trav, då rörde sig sadeln en aning. Hon trodde att s1 skulle ligga som ett smäck på henne, men nej vi köper ingen sadel för 50 000 never!! Vi tog en padd som såg ut som en fjäril och la nellan schabraket och bommen och den låg stilla i galoppen så den ska jag ha när jag hoppar och sen en cheleepadd när jag rider annat. Blev en helt ny sadel då vi bytte in min gamla sadel. Deluxe skinn var det och den hade dom inte hemma eller vad det var så vi hämtar sadeln på lördag, då kan jag ha den på tävlingen med. Stannade kvar på sharpman och tävlade och vann en hovolja från veredus, då blir gappas trasiga hovar glada!!:)
Har precis lagat mat och ska gå och lägga mig. Ha de bra/julia


Kommentarer
Anna

Ja det är ju KONSTIGT att sadelutprovare ALLTID rekommenderar de DYRASTE sadlarna !! Bra att ni inte föll för trycket!

Kram



2012-08-31 @ 11:20:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0