underbara folk

blir så glad av sånna här kommentarer som gör allt mycket lättare, tack karin! ♥
på facebook: Fy för folk som är så elaka! Tyvärr är det så här i den här sporten... Hästfolk vet och kan allt och har synpunkter på det mesta. Jullan, du är duktig, modig och har en enorm känsla. Svackor har ALLA i den här sporten. Kom igen, du är superbra på det du gör! Kram Karin

på bloggen: Jullan, du är så himla duktig tro inget annat! Jättetråkigt att läsa att folk pratar... Men tyvärr, så är det för alla i den här sporten. Sen går det upp o ner i resultatlistan... Kolla bara på världseliten! Huvudsaken är att man biter ihop o kommer igen. Det vet jag att du kan! Ta med de språng som kändes bra glöm resten. Nu blickar vi framåt, tränar vidare o taggar nya tävlingar, du är bäst:) kram Karin R


Hela dagen har jag umgåtts med karin, ellen, alma o mamma. Har hållt lektion och varit på charlies och inhandlat en massa, bla ridstövlar, stigbyglar och tävlingskorta mm. Promenad med AT och en dryg kalle som har haft sadel och skydd på sig för första gången med spänd/hård sadelgjord och bryr sig inte och blir ett i sommar? de ska börjas i tid! Nu ska jag sova för att ladda om till skola, wiho..



Kommentarer
Linda Lidström

Underbar bild! :D



Blogg: http://lindalidstrom.blogg.se/
2012-04-23 @ 08:13:25
Nina

Jag blev så ledsen när jag läste detta på din blogg!

Julia du är JÄTTE duktig!!!

Man ska inte ta åt sig (jag vet att det är lättare sagt än gjort), dessa människor mår antagligen skit och är sjukt avundsjuka.

Tyvärr är det så vanligt i häst sporten. Och kan man inte glädjas med andra vid medgångar så har man ett stort problem.

Stick näsan i vädret, bit ihop och rid som bara du kan!! Lycka till :)



Kram



2012-04-24 @ 08:39:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0