statistik

Måste bara säga tack för alla ni människor som läser min blogg, statistiken blir bara bättre och bättre för varje dag som går!
Fem saker ni förmodligen inte visste om mig
1. Jag är jätte rädd för att göra fel, i lägen där jag inte riktigt vet vad jag ska göra (gäller inte på hästryggen) blir jag jätte nervös och stressad, kan knappt prata. Sant!
2. Tävlingsmänniska
3. Älskar choklad (ska ändra på min kost nu)
4. Är hellre i stallet än festar varje helg (som de flesta i min ålder gör)
5. Jag svarar aldrig i telefonen när jag rider, hatar att bli störd. När jag rider, så rider jag punkt
6. Folkskygg, bar a lite. Har svårt för att hälsa på folk som jag inte har ögonkontakt med, då ignorerar jag hellre de som jag aldrig sett dom och går vidare.
Jag ska bli blond igen, känner mig inte hemma i brunt. BLOND ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0