Resultat

Ett ner i 120, hon skyggade mot en distans med tre galoppsprång och fick in fyra och klev över hindret, hoppade rakt igenom hindret, men var jätte fin på alla andra. I lagklassen red jag 110 då första inte kändes så bra då hon käftade mycket. Där hade hon ett ner, hon tog inte min halvhalt och började tveka och gick in i botten, hennes fel för om jag hade drivit på henne i svängen hade det blivit kort till nästa hinder. Jättejätte fina AT, om två veckor åker vi till västervik då finalen går i 130, hårdtrimm tills dess, galoppträna, hoppa svåra rätt höga linjer osv. Skriver mer imorgon! Idag fyller min syster 12 år och snäll som jag är tävlar jag idag. Haha. Gapa tävlar idag i åtvidaberg med julia, har inte hört något ännu men följ bloggen där ist. Nu ska jag kolla filmerna en gång till och se om jag kunde göra något bättre och vad vi kan träna mer på! HOPPADE TREKOMBINATION DESSUTOM, utan problem!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0