Galna hästar

Red ut i skogen med alma o ellen och herregud vad de var taggade, AT skötte sig till ricky (ellens vita busiga Bponny) började stegra o galoppera på stället så gjorde AT likadant men stegrade desto mer o kag belv riktigt arg på henne, hatar när de gör så!! Hjälpte ellen med hennes svåra ponny som hon rider jätte bra men när han inte får takta i skritten och dra iväg så blir han så himla sur så red bakom henne och hjälpte henne, när hon gör halt flyttar han ut baken och står på stället o hoppar så jag sa sparka till allt vad du har med skänkeln så att han lyssnar o så ställer han sig men ellen o sitt tålamod så gick de bättre o bättre, hon fick sedan hoppa av så red jag honom på marken (gick brevid) och då är han jätte mjuk o fin när jag gick brevid men vill gärna krypa ihop men sen fick ellen hoppa upp igen o skritta honom o mjuk göra honom på vägen fram o tillbaka och ellen satte honom på plats och red honom så himla bra, ricky behövde verkligen de så imorgon ska jag hålla lektion för henne i paddocken men cavaletti o lite små hinder med två kryss eller nått. Vi hörs

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0