aktiv dag

Kom hem från skolan, sprang jääääätte mycket i skolan idag, de ni. Hurtbulle som man är. Slängde i mig lite käk ut och fixa stallet snabbt som attans och packa o in med hästen i transporten, och jisses vad bra det fick, aldrig gått så bra och vad bra hjälp jag fick och massor med tips!! tränarde på uppvärmningen med mycket tempoväxlingar och halter osv, gick jätte bra! hoppade fram och tränade på att spänna bågen att ha mycket tryck i galoppen och ta tillbaka lite mer innan hinder och lägga till skänkel så hon får ett bättre språng över hindren och mer kraft i hela språnget och det gjorde så jag dunkade ner på halsen några gånger ;) shit vad hästen kan hoppa, amazing! Bästa hoppträningen i hela mitt liv, kan ju inte annat än att avguda julia, så himla duktig och ser allting som man behöver träna på osv, asbra verkligen!
hoppade BC efter och han var också jätte fin.
Fina hästar om inte annat!

Kommentarer
sara

Ni är ju hur fina som helst! =)



Blogg: http://ussing.blogg.se/
2012-04-26 @ 21:16:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0