suuuukt taggad!

Har precis slängt i mig en amerikansk sallad, åt mindre än halva bara orkade inte mer (a) Red gapa i ridhuset medans mamma red athena i nya dressyrsadeln (wellington någonting) gapa var otroligt mjuk och fin och en gång behövde jag bara säga åt henne att inte gå och trycka då hon fick ett spö på baken, ska försöka få mamma och filma någongång så ni får se hur otroligt vig hon är när hon bockar och sparkar och är allmänt förbannad på att jag ska vinna och inte hon, men hon var riktigt fin iaf, sen bytte jag och mamma häst så jag red athena över galoppbommar och hon var jätte ''reglerbar'' då jag kunde gå från 4 galoppsprång till åtta, fin polle. Duschade henne och gjorde henne fin tills mordgondagen! grymt taggad är jag iaf, filmen från gårdagens hoppträning kommer imorgon, jag hann inte med de idag tyvärr.
pussmule. <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0