Livet

rullar väl på helt okej, allt är inte perfekt och allt är inte skit men de är både och.
Idag- sharpman, testade sadeln och den behövdes stoppas om där fram en del och jag fick en helt annan sits i den och kom inte lika mycket i framläge, köpte en ny mattes padd, bates sadelgjord och lite foder och annat.
Red gapa hemma också och hon var väl fin, inte så uppmärksam på mig utan allt annat liv som varit på gården idag, allt är iordning i stallet, ska bara gå upp och kvällsfodra sen.
Imorgon- åker vi till boxholm då alma ska tävla på ronja, en ld,lc bara. Hoppas de sköter sig. Sen hem hämta nästa häst sen dra iväg till mantorp till holgersson och hoppträna för Tomas Torgersen (norges förra förbundskapten (?))
Tar med mig gapa då det är hon som är fullt igång och behöver rutin, och det är henne jag behöver hjälp med.. Sen hem och åka in till boxholm och träffa lite folk. Vi höres
Alma hoppar Filippas b-ponny för första gången idag, riktigt härligt ponny!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0