2011-11-11

Idag har jag haft Gapa i exakt 15 månader, helt sjukt vad tiden går fort när man har roligt, och jag tänkte även sätta igång henne nu, då hon har haft lite vila nu i ett tag som ni kanske har märkt, är sugen på att ta med henne till mjölbys hopptävling hos lilja, 110 avdA. Det klarar hon ju om jag bara har ett bra tempo fast inte släpper iväg henne för hon hoppar ju nästan allt man styr på och det kvittar ju hinderhöjd, det är ju de minsta problemet. De största problemet är att hålla henne lugn, haha. Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och gå ut och rida Gapa, tjoho!

Kommentarer
Bella.

Är det du som rider henne Julia ?? :)



Blogg: http://gabriellafrojd.blogg.se/
2011-11-13 @ 13:37:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0