sorry..

jag och syster red igår, jag red Gapa och hon red Athena. Mamma satte upp en oxer till ett räcke som man kunde hoppa från både hållen, vi bärjade med att rida fram på en gräsväg ute på 700 meter ung (?) sen red vi en båge i galoppen när vi kom in Gapa hade lite svårt med de, hon är ju väldigt känslig för sitsen men när jag kollade innåt och bara satt och höll stadigt på yttertygeln så fixade hon det jätte fint! Athena ör ju grymt bra på det där så det funkade oxå bra. Sen hopppade vi tillslut på 1m ung, Gapa var grymt fin! Och Athena var och så fin men väldigt het. Idag red jag på Athena i skogen med kimbelwicket och det gick bra hon tog bettet väldigt bra och lyssnade men överladdad som vanligt.. Gapa red jag i paddocken och hon var fin men lite galen tex. flyger rakt upp i luften, bockar, stegrar, kastar sig. It is really Gapa!! Men hann rida färdigt precis innan det ''fina'' vädret kom.. Har packat och allt, var i boxholm förut och nu ska jag sova för ska upp tidigt imorgon för då bär det av till tävling, TAGGA. Gapa lär vara överladdad! ♥♥♥
btw, mamma kom hem med en jw flughuva till mig, dock inte union jack flughuvan för den fick man inte tävla med pga förstor logga.. :(
fast hel blå med röd kant.


-Gapa i vintras.

Kommentarer
Linn Strelin

Jag tävlade med luvan idag och fick ingen tillsägele ^^ Det är en policy regel man bryter mot men ridsportförbundet har inte satt något straff så det är tydligen inte så noga!



Blogg: http://ztreliin.blogg.se/
2011-05-14 @ 13:44:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0