kom hem..

.. från elin för en stund sen, igår red vi ut, mamma drog in mig på en stig och hon var helt säker på att man kom till kyrkan, eller inte.. Det slutade med att vi hade ridit riktigt fel vi var nog ute i 3 timmar och yrade runt på alla grusvägar, tillslut ringde vi pappa och frågade vart källarholmen låg och hättorp låg ;) så han gick in på eniro och yrade runt och vägbeskrivde oss. haha, annars gick det bra om man bortser från Gapas humör, haha ne då, men temperament är väll hennes andra namn.. Idag kom det en ny pärla till stallet, jätte fin! Idag får Athena vila och Gapa rider jag ut med och kl halv 5 kommer Lovisa och klipper mig och min syster :)
Uppdateringen kommer vara såhär dålig vissa dagar då jag har det mycket i skolan, menmen.
Sommarlovet kommer det bli en massa grym uppdatering här.


aw, sötis :')

Kommentarer
Amanda

sv: tyvärr så har jag inte länkingar, den jag har är min systers så det är därför jag har den:)



Blogg: http://amandaspetterssons.blogg.se/
2011-05-29 @ 15:41:52
Ebba

Söt bild! :')



Blogg: http://dressyrvshoppning.blogg.se/
2011-05-29 @ 16:57:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0