Karina Möller träning

Dressyrträningen gick helt okej, Gapa var stel och seg och inte gick framåt fast jag drev, men det gick bra i slutet.
Red Athena i paddocken hon var jätte fin, jobbade inte så mycket med att hon skulle vara låg i formen utan tempväxlingar så hon både är framme för skänkeln och att jag kan ta tillbaka utan att hon tjaffsar och öka utan att trycka emot som hon gör ibland. Hon var verkligen superfin hon lyssnade på mig hela tiden och inte brydde sig om dom andra som sprang i hagen hon var verkligen uppmärksam på mig hela tiden, bra känsla tills imorgon!
Nu är kusinerna här och farmor och farfar men jag tog mig tid till att skriva detta inlägg, dutti va? (a)
Imorgon:
Tävling. Gapa 1m (lagklass) Athena 1m & 110, ingen uppdatering imorgon kanske ett litet för ska åka till dagstorp som hästskötare, vi hörs!
Söta syster ♥

Kommentarer
Julia

Läs o kommentera min blogg :)



Blogg: http://satsning.blogg.se/
2011-05-22 @ 09:20:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0