svaren på frågestunden

Isabelle:
Vad är ditt mål inom ridsporten?
Hur många hästar har du?
Vart bor du?
Vad är de högsta du har hoppat?
Kan du berätta nått som inte så många vet om dig?
Bor du på en hästgård eller står du i privatstall?

kram:)
svar: Att komma upp i dom högsta klasserna.
Vi har 5 hästar just nu..
På en gård mellan Mjölby och Boxholm.
140cm.
Har gjort ett inlägg om det förut.
Hästgård.

Julide:
Vad är ditt mål iår med hästarna?
Visst är jag bäst pullis? <3
Svar: Athena: starta flertal 120. Gapa: bygga upp musklerna på henne och kanske köra några 110 igen och se.
Du är alltid bäst pullis <3

Moa:
Vad har du för mål med dina hästar i år? 
Hur långt vill du komma inom ridsporten? 

Kommer inte på något med, hoppas det räckte! :)
Svar:  Athena: starta flertal 120. Gapa: bygga upp musklerna på henne och kanske köra några 110 igen och se. Jag vill såklart komma upp till de högsta klasserna (140-160) eller jag ska.

Emma:
Kan du presentera dina/din häst? =)
Vilka klasser tävlar du?
Vart är du ifrån?
Vart är hästen uppstallad?
Svar: Har gjort ett inlägg om det, det hittar du här.
Jag tävlar upp till 110 men ska snart gå över till 115-120.
Skogen, haha nedå. Mellan boxholm och mjölby, där jag bor.
Hosmin familj, här på gården.

Sara <3:
1. skriv vad du tycker om ditt england schabrak.
2. varför är jag bäst?
3. hur kommer det sig att du är snabb som blixten?
4. vad är det bästa med gappisen och det bästa med torkel?

Svar: Haha sara..
1. Det är jättebra för att det är tjockt och är en padd som jag måste ha på andra schabrak, synd bara att man inte kan knäppa fast det.
2. För att jag lärde dig.
3. För att jag blev träffad av blixten.
4. Gappisen (Gapa) : Snabb, rädd om sig. Torkel (Athena) : Hon är bäst, snabb på banan, hoppar jätte fint, och ja vi passar jätte bra ihop.

Jennie:
hur många hästar har du?
hur gamla är den/dom?
vad är dina mål för iår? 
vart bor du?
Svar: Vi har 5 hästar just nu..
Gapa: 6 år. Athena: 7 år. Zahara 5 år. Kalahari L: två veckor på onsdag. Ronja 11 år.
Klättra upp i klasserna ett/två snepp.
Mellan Boxholm och Mjölby, Ekeby ljungby gård.


Johanna:
Varför började du blogga? :)
Svar: Det vet jag faktiskt inte, jag ville att folk skulle veta hur min och mina hästars träning fungerade.

Li:
Hur många hästar har du haft? 
Hur gammal var du när du började rida? 
Har du någon gång/tid ridit på ridskola?

Svar: Vi har haft 11 hästar tror jag. (?)
Bebis ;)
Ja, 5-7 års åldern ung.

Lydia:
hur gammal är Athena? 
är du nöjd med erat ridhus ?
Svar: Hon är 7 år.
Super nöjd!

Emma:
Hur många hästar har du haft?
Hur länge har du ridit?
Vilka bloggar läser du?
Svar: 11 (?).
Sen jag var bebis.
Ojj, säger dom jag måste läsa varje dag:
http://kristinawarg.se/ (mycket läsvärd)
http://dressyrvshoppning.blogg.se/
http://ponnysanning.blogspot.com/
http://pontuslidsell.blogg.se/
http://tavlingsryttaren.se/
http://ussing.blogg.se/
http://ztreliin.blogg.se/
Ebba:
Har du några tävlingar planerade för 2011? 
Hur fungerar det att ha två hästar?
Svar: Ja det har jag.
Jätte bra, ont om tid ibland när skolan kräver massor, men om man prioriterar tiden så är det inga problem.

Ellinor:
Har du insett att du lever i värsta drömmen än ?
Jätte fina hästar , stor gård , ridhus m.m .. ?<3

Svar: haha, gör jag. Jag lever jäkligt bra, men inte i drömmen för då fattas det en stor gräsbana med vattengrav osv, det fatts skrittmaskin, och aa. hhihihi. Mina hästar är helt fantastiska, håller med dig ellibelli :) <3

Maria:
Hur många hästar har ni? :)

Svar: 5 just nu.





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0