SARA BLOGGAR!

Hejsan!
Julia är inne i byhålan hos en kompis nu på kvällen tills imorgon, så därav hennes uppdatering idag. Men då tänkte jag att eftersom en tom och tråkig blogg inte är något att läsa, så kan jag ju uppdatera lite åt henne eftersom jag var hos henne idag. Bra va?
Lite kort om mig. Jag heter Sara Blomstrand, jag är 16år, bor i Mjölby. Jag är Julias ganska coola vän. Jag och Julia har känt varandra i lite mer än ett år och hon är en grym person!
Idag har jag och Julia ridit båda hästarna. Vi byggde upp en oxer på ena långsidan i ridhuset och 4 galoppbommar vid läktaren. Först red vi Gapa. Jag red lite först, sen tog Julia över. Hon var duktig, och det var längesen dom var i ridhuset.
Sen var det Athenas tur. Även nu började jag, trimmade lite, hoppade några språng på oxern och trimmade lite över bommarna. Så hoppade julia upp, och gjorde detsamma. Hon var jättefin , lite loj i vissa stunder. Men överlag fin!
Det var lite kort om våran dag somsagt. Och vi har ju såklart myst med fina Kalahari. Han är verkligen jordens sötaste!
Ha en bra dag, Julia uppdaterar själv imorgon!
/Sara


Hejsan!
Julia är inne i byhålan hos en kompis nu på kvällen tills imorgon, så därav hennes uppdatering idag. Men då tänkte jag att eftersom en tom och tråkig blogg inte är något att läsa, så kan jag ju uppdatera lite åt henne eftersom jag var hos henne idag. Bra va?
.
Lite kort om mig. Jag heter Sara Blomstrand, jag är 16år, bor i Mjölby. Jag är Julias ganska coola vän. Jag och Julia har känt varandra i lite mer än ett år och hon är en grym person!
.
Idag har jag och Julia ridit båda hästarna. Vi byggde upp en oxer på ena långsidan i ridhuset och 4 galoppbommar vid läktaren. Först red vi Gapa. Jag red lite först, sen tog Julia över. Hon var duktig, och det var längesen dom var i ridhuset.
Sen var det Athenas tur. Även nu började jag, trimmade lite, hoppade några språng på oxern och trimmade lite över bommarna. Så hoppade julia upp, och gjorde detsamma. Hon var jättefin , lite loj i vissa stunder. Men överlag fin!
.
.
Det var lite kort om våran dag somsagt. Och vi har ju såklart myst med fina Kalahari. Han är verkligen jordens sötaste!
.
Ha en bra dag, Julia uppdaterar själv imorgon!
/Sara
.


Kommentarer
Sanna Olsson

vilken söt bild :D



Blogg: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
2011-06-22 @ 22:53:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0