dagens ridpass A&G

f*an råkade kryssa ner allt så börjar om igen......................................shh
Athena:
Laagom taggafd, hon var jätte pigg men ända fin, på dit vägen (bort från hemmet) red jag i väldigt kort kvck galopp och samlade men försökte att få henne att jobba med bakdelen samtidigt, gick riktigt bra mot slutet i början var hon lite tjaffsg. Red den ''nya'' vägen och där hade en gren rasat som låg mellan 115-120 och jag kunde inte motstå att hoppa den, blev super taggad och athena bara: JIPPIE ett högt hinder i skogen (förvånad flicka) hon hoppade upp sig rejällt och hoppade as bra. finfinfin stjärna jag har, på hemvägen fick hon galoppera fort för att hon var så duktig :) Det känns riktigt bra nu, är verklgen super taggad till söndag, göttans!
Gapa:
Red i paddocken och hoppade lite, hon var jätte fin hela tiden, lydig, mjuk, lätt att ta tillbaka, allert riktigt skönt, börjar hitta dom rätta knapparna nu :D
Imorgon ställer jag klockan då jag ska sitta på Gapa kl9 för då ska jag carro och syrran galoppträna i götevi, hoppas gapa inte dummar sig..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0