dagens ridpass

Athena ~ red i skogen en sväng, galen polle som kastar av son ryttare för att hon ser en vit liten blomma, ojj vad farligt. Hoppade upp igen och hon stog på bakbena som hon nästan aldrig gör? :o sen galopperade jag förbi den där skiten och öste ur henne, för då var jag förbannad, inte på henne utan på mig som satt och slappnade av, eller aa. Sen när jag red tillbaka möter jag en räv, exakt där jag smakade på gruset, kan nog vara därför hon bettede sig lustigt ;) Syster och hennes kompis hade byggt upp en liten bana, gick in och hoppade den, athena var jätte fin på hinder :)
Gapa ~ longerade jag, välddigt mycket i traven där hon är svag. Fin polle.

Kommentarer
Ylva Gustafsson

Naw vad gullig :)



Blogg: http://hovavtryck.blogg.se/
2011-06-22 @ 22:42:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0