dagen

Fotade en massa som kommer upp sen, tyvärr inga bilder när jag red då syster och jag inte kom överenns, hehe.
Red Gapa i paddocken och hon är fortfarande svag och allmänt tråkig i munnen tycker jag och tjaffsar och lyssnar inte, tar inte bettet så som jag vill riktigt. Blood, sweat and tears. Life is hard. haha nedå, hon är helt fantastisk i vilket fall och jag vet att hon kommer bli riktigt bra med rätt träning som hon ska få!
Red Athena därefter, i början flöt hon ut med bogen (har börjat med hemma tyvärr) tror det är därför hon har kommit i en annan lägre och avslappnad stadig form, men hon var riktigt mjuk och fin i slutet, fick en riktigt bra känsla :D

Gjorde iording stallet och sedan gick in och duschade satte mig vid teven i 10 min. Sen ut till stallet igen och höll lektion för alma, dom var riktigt fina både två bara att moppen var hetere än köraren ;)

failbild från idag.

kalle ville känna lite på leran..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0