16 saker som ni kanske inte visste om mig

Gör ett likadant inlägg som elin, hihi.
1. Jag har glugg mellan framtänderna.
2. Jag älskar choklad.
3. Skulle aldrig kunna klara mig utan hästarna.
4. Har alltid haft min naturliga hårfärg. (jätteblond)
5. Har svårt att sova länge.
6. Har tvångstankar.
7. Vi håller på att bygga stall.
8. Jag är en tävlingsmänniska.
9. Jag älskar utmaningar.
10. Jag är rätt trög, men det kanske inte var en nyhet?
11. Våran familj äger ett ridcenter.
12. Jag blir rätt berörd.
13. Hästarna gör mina dagar toppen.
14. Jag har haft Gapa i 10 månader på söndag, då det är tävling så det ger väl tur?
15. När jag ser en lång stor backe, säger jag: PAPPA/MAMMA EN GALOPPBACKE. När vi åker till mina kusiner frågar jag oftast: Är vi vid volten snart. (volten=rondell) haha.
16. Vi får när som helst föl, wiho :D

Kommentarer
sara

jag visste allt pullan, hihi ;) <3



Blogg: http://sarablomstrand.blogg.se/
2011-06-08 @ 17:21:00
Johanna Torudd

Sv; jag gör inga designer alls just nu tyvärr, då jag inte har tid.. men du får hålla koll på bloggen när jag gör dt igen! :)



Blogg: http://torudd.blogg.se/
2011-06-08 @ 17:26:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0