inte alla som har så fin häst

NU kom jag precis in från stallet, hoppträningen gick SUPER bra. Hon var jätte fin, trodde hon skulle vara helt galen, men nej det var hon inte. Toppen fin var hon :D Hon gick och tröck så då drämde jag till henne med spöt, och fortsatte tills hon slutade, och jag vann sen tillslut, förövrigt var hon super fin för att inte ha hoppat på 2 veckor, älskade polle och dessutom kunde jag lasta ut själv (!!!!!) Nu ska jag vila, då jag har sovit dåligt de här nätterna sen ska jag ut och fixa iordning athena :D
Underbar låt,

jag ångrar inget med att jag köpte dig! jag är grymt lycklig som har fått uppleva och som ska uppleva fler minnen med denna vackra häst, inte alla som har som tur som jag och hittar världens finaste häst bara sådärr, och som passar ihop med den. Men vi har hittat varandra riktigt bra, fantastiska fina galna Gapa, du är världens bästa för mig.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0