hoppträning i rl

Gapa- Hon var super fin när jag började rida henne på rätt sett, hon var jätte fin i uppvärmningen. Sen hoppade vi en sixbar  med två galoppsprång emellan, där hoppade hon kanon även fast hon kom fel in på första rättade hon sig super. Sista linjen vi hoppade, hoppade hon as stort över sista, kanon häst de där!
Foto: Anna Freskgård

Athena- var jätte fin på framridningen, och fin på de första hindren vi hoppade, sen skulle vi hoppa en mur som låg på 120-130 såg inte höjden riktigt, men där kom vi fel in hela tiden och hon gick och kollade på kossorna,och var allmänt dryg och jag var trött så det var inte något sammarbete, menmen. Hon hoppade sixbarren jätte fint i slutet!
här kom hon väldigt nära inpå..
Foto: Anna Freskgård

Hoppas det var okej att jag lånade korten!

Kommentarer
Anna

Självklart! Det var därför jag la upp dem.



Blogg: http://annaowilliam.blogg.se/
2011-07-20 @ 12:53:48
Emmy

Fina bilder! :)



Blogg: http://dressyrvshoppning.blogg.se/
2011-07-20 @ 15:57:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0