tandläkaren

gick jätte bra, skönt att man fick reda på svar men hon hade förbannat mycket i munnen, tänderna gick sicksack, hon hade ''sår'' (märken) på tungan och hade en ärvävning som hade blivit en bule och hon frågade hur hon var i vänster och då sa jag att hon biter sig fast och blir stark och drar upp huvudet. Lalla (tandläkaren): jag förstår det, det är det jag ser här att hon har ont osv och gör så för att slippa få ont. Och de flesta har tjatat på att jag inte håller stödet men hon sa att det inte var därför och att jag inte skulle tappa självförtroendet, haha hon som har byggt upp mitt självförtroende. Menmen vila över helgen sen rida på hackamore i två veckor sen rida på remontnosgrimma och D-bett (fasta bettringar) och tvådelat, så efter helgen får jag börja rida pärlan igen! :D
Red athena därefter i skogen med alma och ronja. Athena började IGEN att sparka och jag vände tillbaka åt höger(dit hon vände alla gånger) som om inget har hänt sen gick jag på henne igen och hon fortsätter och har öronen backåt sen börjar jag tänkta på hur gapa gjorde och hon hade ju ont DÅ, och då inbildade jag mig att athena också hade det men innerst inne vet jag att hon mår bra annars skulle hon inte hopp som en gud men sen ringde jag till mamma och frågade vad jag skulle göra och då kom hon och skulle komma och se vad hon gjorde och då körde hon med bilen bakom och tuttade som en galning, haha. Sen efter en kvart när hon slutat så drar hon som en idiot och jag får sitta och bromsa sen var hon toppenfin och glad :)
Nu sitter jag och elin här och jag försöker få bort min onda tand. Och IMORGON är det en rättså stor dag för då har jag och Gapa 1-årsdag! =D Inte för att hela året varit så lyckat men halva iaf ;)
På fredag-lördag kommer jag antagligen inte blogga då jag är hästskötare åt bästa a&w men ska försöka klämma in några tidsinställda.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0