SKOLAN

Nu ligger läget till såhär:
Idag är det sista sommarlovsdagen vi börjar nämligen på måndag igen, och jag börjar åttan och det sägs att det är det tuffaste året i högstadiet och nu vill jag verkligen lägga i en högre växel än förra året, för jag vill verkligen komma in på elitlinjen på vreta. Och nu prioriterar jag skolan först, sedan hästarna SEN bloggen och kompisar, därav mycket mindre uppdatering. Jag kommer mest uppdatera från hoppträningar för W och dressyrträningar för K och hopptävlingar, det kan också bli så att jag gör en sammanfattning och veckan på helgerna ist om det är fullt upp på vardagarna. Vi får helt enkelt se. Men så ligger läget till iaf.
FÖRST SKOLAN
SEDAN HÄSTARNA
SEN BLOGGEN OCH KOMPISAR


haha, snygga strumpor va? ;)

Kommentarer
Erika

Vill du vara med och ta del av mina läsare? Var med i veckans blogg här: http://eadressyr.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html



Blogg: http://eadressyr.blogg.se/
2011-08-19 @ 17:54:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0