hoppträningen

Gapa var fin i markarbetet sen när vi började små skutta så var hon klockren och fin, hoppade dock inte banan då hon var lite snorig och sen idag åker jag och hoppar en träningshoppning i lycketorp och så får vi se hur det går på hackamoret rider 90 då hackamoret är så skarpt, och gapa är så känslig så det inte blir något fel. Athena var stel på framridningen och det kändes som om hon haltade men william tyckte att det satt i korsett och att hon kan ha sträckt sig, om det blir värre ska vi åka och kolla upp henne, linimentade henne massor där med. Hon var fin på linjerna. Sen hoppade vi banan och där var hon klockren, kul att det slutar bra iaf :) Och sen gick strömmen i ridhuset då det åskade och gud kissade som om han inte gjort det på flera år, herregud vad det regnade, så det vara bara att stå där och prata lugnt med hästarna, athena tröck sig mot mig, gulleplutt. Tur att man hade regntäcke med sig till ridhuset ;)
För en timme sedan ung släppte jag ut hästarna och gav de mat ute, sen mockade jag boxarna och nu äter jag frulle, sedan ska jag ut och rida athena och jobba massor i vänstervarvet så får vi se hur hon är idag. HEJS
Btw, min iphone kom igår♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0