GÄSTBLOGGNING AV JULIDE YOLDAS!

Hej!
Jag heter Julide Yoldas och är 14 år. Jag bor i Norrköping.
Jag äger också en C-ponny vid namn Cadfach Rhufeinaidd men även kallad Råbert.
Han är en Welsh Cob född 2003 och är 137cm, inte så grov i kroppen som dom flesta Welsh Cobar är utan väldigt kort och smidig.
Han är en underbar rackare som jag köpte 9 Maj 2010.
Han var mer som en Dressyr ponny en än Hopp ponny då.. Han hade gått lite hoppning men ryttaren var mer intresserad av Dressyr. Han startade LA dressyr med fina resultat!
Vi vart tipsade av min dressyrtränares mamma, hon sa att han var en superfin ponny och var som en liten studdsboll.
Haha! De lät super i mina öron, så vi åkte ner och testade honom.. Såg genast att den ponnyn skulle komma långt inom hoppningen, inga problem alls! Han flöt på och hoppade som en liten studdsbol. Självklart fastnade jag för honom!
Nu är vi här lite mer än ett år senare och går LA-LA+5.. Han är en klippa!
Vill du veta mer om mig och min ponny?
Gå in på min blogg där jag finns varje dag men nya inlägg!

Kommentarer
FIA

Söta bilder! :-D Är det John Wittaker schabraket det med Brittiska flaggan på? :P



// FIA

www.trippelbarr.spotlife.se



Blogg: http://www.trippelbarr.spotlife.se
2011-08-16 @ 20:48:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0