delar upp det i två delar

Gick (skulle) gått upp kl 7, men försov mig till halv 8. Gav athena och alla andra hästarna mat, sen drog vi iväg till rosenlund och jag delar upp det i två delar då det blir lättast så!
Framridningen
Hon var jätte fin bara jag gjorde rätt och var konsekvens jag fick sparka till några gånger med skänkeln och andvända spöt då hon nonchalerade (stavning) min skänkel, men hon var fin där.
Hoppningen
Hon var jätte fin på bommarna bara att hon fjantar sig lite. Vi började hoppa på en linje där det var 4 räcken först stutts då det var en bom där emellan sen två galoppsprång sen ett ut, vi bråkade med de en del då hon tyckte det var läskigt och var en aning dryg mot mig, men vi kom över det sen.
Nu fick vi gäster, uppdaterar sen.

Kommentarer
Amelie och Malin

Nice blogg :)

kram



Blogg: http://somethingyoulike.blogg.se/
2011-08-16 @ 10:28:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0