Athenispluttskrutt

just nu sitter jag och kollar på webb tv från sm och det är så himla kul att se alla lyckas bra, det glädjer mig! Men har ont i halsen och är förkyld och mina fötter har jag jätte ont i då jag gick mycket igår med världens sämsta ridskor, men jag ska iaf bege mig ut och rida på athena för jag är riktigt sugen på det, och sen är jag riktigt taggad till helgen då det bär av till NYRK då jag egentligen skulle starta 120 på söndagen men rider 110 på lördagen och om det går riktigt bra och om det känns lätt så kanske vi ändrar så jag debuterar 120 på henne andra dagen. Tänkte rida på åkern idag, träna på att öka 10 galoppsprång korta 10, öka 10 osv. Imorgon kl 9 ska jag hoppa för william i rl, se hur athena är den här gången.
En kråkbild från förra hoppträningen.

Kommentarer
Lovisa

Fin blogg!:D



Blogg: http://smatokarna.webblogg.se/
2011-08-14 @ 16:16:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0