2011-08-17

Red gapa igår i ridhuset, hon var jätte fin fast så fort jag ger en eftergift på inner tygel dyker hon och trillar på knä nästan så i slutet så höll jag ingenting i munnen på henne för att hon ska lära sig för jag vill inte ha så mycket i handen, jag vill ha ett lätt enkelt stöd i handen. Men annars var hon väl fin, hon gick ju stadigt iaf. Red Athena därefter på fältet iaf, och man kan väl säga att hon uppskattade de, en halv långsida på en storstor åker gjorde hon kapprioller och tyckte det var så himla kul! Jobbade sedan med 10 travsteg, 10 galoppsprång osv. Sen i galoppen i både varven ställde jag till vänster massor i 4 sek, sen rakställa fyra sek, böja 4sek osv i både varven. Athena tyckte det var super kul iaf.
Och ikväll drar hoppträningarna igång här hemma igen, GÖTTKÖTT!
sötis öron, nu ska jag ut och fodra hästarna. HEJS

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0